VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Spoločnosti O.Z.I. spol. s r.o.

OBSAH

ČASŤ A ………………………………. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

ČASŤ B ………………………………. VÝKLAD POJMOV

ČASŤ C ……………………………….. ZAKÚPENIE VSTUPENKY

ČASŤ D ……………………………….. PREDPOKLADY ÚČASTI NA TRÉNINGU

ČASŤ E ……………………………….. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE O TRÉNINGOCH

ČASŤ F ……………………………….. SPOLOČNÉ USTANOVENIA

ČASŤ G ………………………………. REKLAMAČNÝ PORIADOK

ČASŤ H ……………………………….. OCHRANA PRÁV DUŠEVNÉHO VLASTNÍCTVA

ČASŤ I ……………………………….. HISTÓRIA VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH

PODMIENOK OD 01.05.2023

PRÍLOHA Č. 1…………………………. PRODUKTOVÉ PORTFÓLIO SLUŽIEB

ČASŤ A / ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

A.1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú právne vzťahy medzi Vami ako Kupujúcim, alebo Spotrebiteľom a medzi

Predávajúcim alebo Poskytovateľom – spoločnosťou O.Z.I. spol. s r.o., IČO: 36 397 784, DIČ: 2021568010, zapísanú v Obchodnom registri okresného súdu Žilina, oddiel Sro. Vl. číslo: 12804/L, ktoré vznikajú pri poskytovaní služieb. Aktuálne znenie VOP je verejne dostupné na .......

A.2. Kontaktné údaje O.Z.I. spol. s r.o.

Pltisko 903/1

026 01 Dolný Kubín

kontaktná e – mailová adresa: blondliba@gmail.com

Telefónne číslo: +421 905 287 751

ČASŤ B / VÝKLAD POJMOV

a) Jeden z predmetov činnosti spoločnosti O.Z.I. spol. s r.o. je poskytovanie konzultačných, vzdelávacích a tréningových služieb v oblasti rozvoja ľudských zdrojov, ale aj dodávanie tovarov, ktoré s uvedenými službami priamo alebo nepriamo súvisia.

Pre účely týchto VOP je O.Z.I. spol. s r.o. v postavení "Predávajúci" (v ďalšom texte takto označena) je osoba, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu a preberá záväzok poskytnúť službu alebo dodať tovar.

b) "Záujemca" – je fyzická alebo právnická osoba, ktorá prejaví záujem o účasť na športovo-vzdelávacom pobyte alebo o organizáciu workshopu alebo o kúpu tovaru.

c) "Kupujúci" – je fyzická alebo právnická osoba v postavení spotrebiteľa, ktorá uzavrela s "Predávajúcim" kúpnu zmluvu, ktorej predmetom je poskytovanie služieb alebo dodanie tovaru a preberá na seba záväzok zaplatiť dohodnutú cenu za službu alebo tovar.

d) "Spotrebiteľ" – je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a počas plnenia zmluvy (uzavretej v zmysle tejto časti VOP) Predávajúcim, nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, ani v rámci svojho povolania alebo svojho zamestnania.

e) "Podnikateľ" – je:

 osoba zapísaná v obchodnom registri,

 osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,

 osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,

 osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

 pre účely VOP ten, kto jedná v súlade s predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Ak uvedie Kupujúci v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), potom berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá uvedené vo VOP pre podnikateľov.

f) "Aktivita" – je podujatie (viacdňový športovo-vzdelávací pobyt alebo workshop v priestoroch zabezpečených kupujúcim) zamerané na osobnostný rozvoj účastníkov.

g) "Účastník" – je každá fyzická osoba, ktorá sa v čase určenom Predávajúcim dostavila na miesto konania konkrétneho pobytu alebo workshopu a preukázala oprávnenosť svojej účasti – prezentácia pri príchode.

h) "Web" – je internetová stránka, resp. webové sídlo: ozi ,na ktorom "Predávajúci" zverejňuje aktuálnu ponuku pobytov a workshopov, kde je zverejnený stručný opis aktivity, jej ciele, miesto a čas konania a výška poplatku (ceny) za účasť, prípadne ďalšie podmienky.

i) "Objednávka" – je záväzný písomný (aj v elektronickej forme) dopyt Kupujúceho (dovtedy "Záujemca"), prostredníctvom ktorého Kupujúci preukázateľne prejavuje záväzný záujem o kúpu konkrétnej aktivity. Objednávka sa technicky realizuje prostredníctvom riadneho a včasného vyplnenia objednávkového formulára zo strany Záujemcu (budúci "Kupujúci"). Objednávka je výsledkom riadneho a včasného vyplnenia objednávkového formulára zo strany Záujemcu.

j) "QR kód" – je špecifický a jedinečný dvojrozmerný kód skladajúci sa z čiernych a bielych políčok, ktorý v sebe obsahuje zakódovanú informáciu o platbe za pobyt alebo workshop.

k) "služba" je pre účely týchto VOP plnenie, ktoré Predávajúci poskytuje Kupujúcemu na základe Objednávky.

ČASŤ C / ZAKÚPENIE ÚČASTI

a) Záujemca – Spotrebiteľ, v registračnom formulári uvedie pravdivo svoje krstné meno a priezvisko, svoju adresu trvalého bydliska, svoju adresu na doručovanie písomností v listinnej podobe (iba v prípade, ak je odlišná od adresy trvalého bydliska), svoju kontaktnú e – mailovú adresu, svoje telefónne číslo, druh aktivity ktorá je predmetom záujmu Záujemcu, a následne uvedie výber spôsobu platby prostredníctvom ktorej zrealizuje zakúpenie.

b) Záujemca – Podnikateľ, v objednávkovom formulári uvedie pravdivo krstné meno a priezvisko osoby vypĺňajúcej a odosielajúcej objednávkový formulár a jej právny vzťah k Záujemcovi, obchodné meno Záujemcu, sídlo, IČO, DIČ, e – mailovú adresu, telefónne číslo a adresu na doručovanie písomností, či fakturačnú adresu (iba v prípade, ak je odlišná od sídla alebo miesta podnikania), druh Aktivity, ktorá je predmetom záujmu Záujemcu, a následne uvedie výber spôsobu platby ktorou zrealizuje zakúpenie Aktivity.

4. Záujemca sa zaväzuje uvádzať v objednávkovom formulári pravdivé a správne údaje. Akúkoľvek zmenu údajov uvedených v objednávkovom formulári, alebo v Objednávke je povinný "Predávajúcemu" bezodkladne oznámiť emailom na e–mailovú adresu blondliba@gmail.com.

5. Momentom odoslania objednávkového formulára, a teda vystavením Objednávky prostredníctvom na to určeného elektronického poľa, resp. na to určenej a jasne označenej funkcionality, dochádza medzi Kupujúcim (dovtedy "Záujemca") a Predávajúcim k uzavretiu záväzkového vzťahu, a teda zmluvy, z ktorej zmluvným stranám (Kupujúci a Predávajúci) vyplývajú práva a povinnosti. Bezodkladne (najneskôr do 24 hodín) po doručení riadne vyplnenej objednávky Predávajúcemu zašle Predávajúci Kupujúcemu, na ním uvedenú e – mailovú adresu, potvrdenie o doručení Objednávky. Spolu s potvrdením zašle Kupujúcemu tiež zálohovú faktúru s uvedením dátumu jej splatnosti.

6. Záujemca (budúci "Kupujúci") berie na vedomie, že momentom odoslania objednávkového formulára mu vzniká povinnosť uhradiť poplatok v prospech Predávajúceho za Aktivitu, o ktorú, ako Záujemca, prejavil záujem v Objednávke, a tento poplatok sa Kupujúci zaväzuje uhradiť v termíne splatnosti určenom Predávajúcim. Bezodkladne po doručení riadne vyplnenej Objednávky Predávajúcemu zašle Predávajúci Kupujúcemu na e – mailovú adresu, ktorú uviedol v Objednávke, informácie a údaje (číslo účtu, variabilný symbol platby, dátum splatnosti na zálohovej faktúre) potrebné k realizácii platby, a teda úhrade poplatku za Aktivitu. Platbu je možné zrealizovať vkladom na účet Predávajúceho, bankovým prevodom, platobnou kartou, platobným príkazom. Poplatok je splatný do siedmych dní odo dňa obdržania zálohovej faktúry.

Akékoľvek platby vykonané na účet Predávajúceho sa považujú za vykonané dňom, kedy sú finančné prostriedky preukázateľne pripísané na účet Predávajúceho za podmienky, že platca pri platbe uviedol správny variabilný symbol.

V prípade, že platca pri platbe použije nesprávny variabilný symbol, považuje sa platba za uhradenú dňom, kedy Predávajúci "spáruje" platbu s pohľadávkou vedenou voči Kupujúcemu. V prípade, že Kupujúci nezaplatí poplatok riadne a včas,bude jeho Objednávka stornovaná najneskôr do šesťdesiatich kalendárnych dní, a to bez nároku na jej obnovenie.

Storno Objednávky znamená odstúpenie od zmluvy zo strany Predávajúceho z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. Informáciu o storne Objednávky zašle Predávajúci Kupujúcemu e – mailom na adresu, ktorá je uvedená v príslušnej Objednávke.

7. Do troch pracovných dní odo dňa uhradenia poplatku zo strany Kupujúceho za konkrétnu Aktivitu vystaví Predávajúci Kupujúcemu faktúru s uvedením fakturačných údajov, ktoré uviedol Kupujúci v Objednávke a zašle ju na e –mailovú adresu Kupujúceho, ktorá je uvedená v príslušnej Objednávke. V prípade, ak Kupujúci vyžaduje zaslanie daňového dokladu poštou, je oprávnený o takýto úkon požiadať Predávajúceho zaslaním emailu na e – mailovú adresu: blondliba@gmial.com.

8. Po preukázateľnom obdržaní dokladu (zálohová faktúra, alebo daňový doklad – faktúra) je Kupujúci oprávnený do troch pracovných dní požiadať Predávajúceho o zmenu fakturačných údajov na e – mailovej adrese blondliba@gmail.com. Faktúru Predávajúci zašle na e – mailovú adresu uvedenú v Objednávke.

9. Kupujúci – Spotrebiteľ, má právo bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej s Predávajúcim podľa podmienok uvedených na Webu ku konkrétnej aktivite alebo podľa konkrétnej dohody medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Kupujúci – Spotrebiteľ, má právo odstúpiť od zmluvy zaslaním odstúpenia na e – mailovú adresu: blondliba@gmail.com. V prípade, že Kupujúci – Spotrebiteľ ku dňu odoslania odstúpenia od zmluvy preukázateľne uhradil poplatok za Aktivitu, Predávajúci mu uhradený poplatok vráti v súlade s podmienkami uvedenými na Webu ku konkrétnej Aktivite. Kupujúci – Spotrebiteľ, nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy po uplynutí lehoty podľa prvej vety tohto odseku, s výnimkou dôvodov, ktoré výslovne stanovuje platná a účinná legislatíva Slovenskej republiky.

10. Kupujúci – Spotrebiteľ, ktorý odoslal Objednávku, a teda vstúpil do záväzkového vzťahu s Predávajúcim v lehote kratšej ako štrnásť dní pred termínom konania konkrétnej Aktivity, udelením súhlasu s týmito VOP zároveň udeľuje v súlade s § 4 ods. 6 zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, výslovný súhlas na poskytnutie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a berie na vedomie, že stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci – Spotrebiteľ, vyhlasuje, že bol riadne poučený o následkoch udelenia tohto súhlasu a vedome s nimi súhlasí.

11. Kupujúci – Podnikateľ, ktorý odoslal Objednávku a teda tým vstúpil do záväzkového vzťahu s Predávajúcim v lehote kratšej ako štrnásť dní pred termínom konania Aktivity, právo na odstúpenie od Zmluvy podľa bodu C.9. týchto VOP nemá.

12. V prípade, že sa Kupujúci – Spotrebiteľ, alebo Kupujúci – Podnikateľ, ktorý riadne a včas uhradil poplatok za konkrétnu Aktivitu, nebude môcť zúčastniť objednanej Aktivity zo zdravotných dôvodov, je oprávnený požiadať Predávajúceho o vrátenie časti ceny za dotknutú Aktivitu v súlade s podmienkami uvedenými u konkrétnej aktivity, a to zaslaním žiadosti na e – mailovú adresu: blondliba@gmail.com. Žiadosť, v zmysle predchádzajúcej vety, musí byť preukázateľne doručená Predávajúcemu najneskôr 48 (slovom: štyridsaťosem) hodín pred začiatkom dotknutej Aktivity, pričom je k žiadosti Kupujúci – Spotrebiteľ, alebo Kupujúci – Podnikateľ povinný priložiť, v zmysle tohto odseku, lekárske potvrdenie, jednoznačne preukazujúce tzv. dočasnú pracovnú neschopnosť v rozhodnom období, alebo trvalú pracovnú neschopnosť v rozhodnom období, alebo alternatívne z neho bude jednoznačne vyplývať, že vzniknuté zdravotné dôvody vyslovene znemožňujú osobnú účasť na Aktivite (za relevantné dôvody sa pre tento účel považujú iba vážne infekčné ochorenia, alebo také poškodenie organizmu, ktoré zamedzuje pohybu prihlásenej osoby). V prípade, ak uvedená žiadosť, vrátane lekárskeho potvrdenia, nebude Predávajúcemu doručená včas, alebo ak lekárske potvrdenie nebude spĺňať podmienky v zmysle ustanovení tohto odseku, Predávajúci žiadosť o vrátenie 50 % (slovom: päťdesiatich) percent z plnej ceny za dotknutú Aktivitu neakceptuje.

13. Písomnosť doručovaná prostredníctvom e – mailu sa považuje za doručenú v pracovný deň nasledujúci bezprostredne po dni, počas ktorého bola písomnosť preukázateľne zaslaná na e – mailovú adresu Kupujúceho, ktorú uviedol v Objednávke (resp. na inú e – mailovú adresu oznámenú Predávajúcemu podľa týchto VOP). V prípade, že sa zásielku doručovanú poštou nepodarí doručiť na adresu uvedenú Kupujúcim v Objednávke (resp. na adresu oznámenú Predávajúcemu podľa týchto VOP), považuje sa za doručenú tretím kalendárnym dňom po preukázateľnom odoslaní zásielky.

ČASŤ D / PREDPOKLADY ÚČASTI NA AKTIVITE

1. Aktivity sa môže zúčastniť fyzická osoba, ktorá preukáže v čase registrácie oprávnenosť svojej účasti predložením dokladu o úhrade ceny za Aktivitu alebo iným, vopred dohodnutým spôsobom medzi Predávajúcim a Kupujúcim.

2. V prípade, ak sa Aktivity zúčastní Účastník, ktorý je inou osobou ako osoba Kupujúceho, a teda mu Kupujúci prenechal účasť na Aktivite, Kupujúci sa v súlade s týmito VOP zaväzuje, že oboznámi Účastníka s týmito VOP, pričom jasne a zreteľne poučí Účastníka o tom, že je Účastník povinný dodržiavať všetky podmienky, resp. splniť si všetky povinnosti, vyplývajúce z týchto VOP pre Účastníka. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie VOP.

ČASŤ E / VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE O AKTIVITÁCH

E.1. Spolu s potvrdením objednávky zašle Predávajúci každému Kupujúcemu základné informácie o mieste a termíne konania objednanej Aktivity. Podrobné organizačné pokyny zašle Predávajúci osobám podľa prechádzajúcej vety najneskôr slovom: štrnásť kalendárnych dní pred termínom konania objednanej Aktivity na ich kontaktné e- mailové adresy oznámené riadne a včas Predávajúcemu.

E.2. V deň konania Aktivity sa pred samotným začatím Aktivity koná registrácia Účastníkov. Osoby so zdravotným postihnutím, či špecifickými potrebami (alebo trpiacimi epilepsiou, cukrovkou, srdcovými ochoreniami, problémami s dychom a pod.) sú povinné Predávajúceho informovať o ich zdravotnom postihnutí alebo špecifických potrebách a prípadných osobitných požiadavkách v prihlasovaciom formulári . zdravotný stav?

E.5. V Registračnom formulári je každá registrujúca sa osoba povinná uviesť pravdivé vyhlásenia o svojom zdravotnom stave a spôsobilosti zúčastniť sa Aktivity. V prípade, ak sa ukáže akékoľvek vyhlásenie uvedené v Prihlasovacom formulári ako nepravdivé, nenesie Predávajúci ani jeho zamestnanci, či osoby, s ktorými pri Aktivite spolupracujú (členovia, zamestnanci, lektori, atď.) žiadnu zodpovednosť za prípadnú ujmu, alebo škodu, ktorá bola spôsobená dotknutému Účastníkovi alebo tretím osobám.

E.8. Účastník nie je oprávnený, v čase konania Aktivity, požívať alkohol, drogy, omamné látky, psychotropné látky, jedy, alebo prekurzory, pričom v prípade porušenia tohto ustanovenia na seba preberá plnú zodpovednosť za svoje konanie, a to aj vo vzťahu k tretím osobám.

Predávajúci má, právo kedykoľvek odoprieť účasť na Aktivite každej osobe, u ktorej má dôvodné podozrenie, že požila alkohol, drogy, omamné látky, psychotropné látky, jedy, alebo prekurzory. Predávajúci je oprávnený požiadať každého Účastníka, ktorý je dôvodne podozrivý, že je pod vplyvom alkoholu, drog, omamnej alebo psychotropnej látky, jedu, či prekurzoru , aby okamžite opustil Aktivitu, pričom je dotknutý Účastník povinný bezodkladne Aktivitu opustiť. Rovnako bude odopretý vstup na Aktivitu osobe, ktorá sa bude správať neprimerane ironicky, nemravne, či inak výrazne rušivo vo vzťahu k ostatným registrujúcim sa osobám, či osobám poverených Predávajúcim. Predávajúci je v prípade, uvedenom v predchádzajúcej vete, požiadať daného Účastníka, aby okamžite opustil Aktivitu, čo je Účastník povinný bezodkladne vykonať a Aktivitu opustiť – v prípade pobytu opustiť zariadenie, kde sa Aktivita odohráva. V takýchto prípadoch nevzniká právo na vrátenie Účastníkom uhradeného poplatku za Aktivitu.

9. Aktivity organizované Predávajúcim môžu byť Predávajúcim, alebo treťou osobou s predchádzajúcim výslovným súhlasom Predávajúceho natáčané alebo nahrávané za účelom vyhotovenia vizuálneho, či audiovizuálneho diela s následným predajom, marketingovými, propagačnými účelmi a tiež účelmi kontroly kvality. Účasťou na Aktivite každý Účastník súhlasí s podieľaním sa a svojou účasťou na tvorbe audiovizuálneho diela počas celej doby trvania konania Aktivity a súhlasí s tým, že Predávajúci si vyhradzuje všetky práva duševného vlastníctva vyplývajúce z prípadných uverejnení v akýchkoľvek médiách. Účastník súhlasí so zverejnením audiovizuálneho diela, v ktorom sa sám nachádza.Aktivity organizované Predávajúcim nesmú byť žiadnymi technickými prostriedkami zaznamenávané subjektami bez predchádzajúceho výslovného súhlasu Predávajúceho.

11. Položky, ktoré sú súčasťou platby, sú uvedené na faktúre.

12. Predávajúci má právo zrušiť Aktivitu, či zmeniť jej priebeh z akýchkoľvek organizačných dôvodov, alebo napríklad aj z dôvodu vzniku mimoriadnych, či nepredvídateľných okolností, zmeny počasia a pod. Predávajúci má tiež právo zmeniť alebo zrušiť účasť pozvaných hostí, speakerov alebo lektorov na Aktivite. V prípade, ak Predávajúci zruší Aktivitu v zmysle predchádzajúcej vety, navrhne Kupujúcemu/Účastníkovi (v závislosti od momentu zrušenia Aktivity) náhradný termín, alebo Kupujúcemu vráti najneskôr do tridsiatich kalendárnych dní ním uhradený poplatok za dotknutú Aktivitu v plnej výške. V prípade, ak Kupujúci/Účastník prejaví výslovný nesúhlas s navrhovaným náhradným termínom v zmysle predchádzajúcej vety, Predávajúci Kupujúcemu vráti najneskôr do tridsiatich kalendárnych dní ním uhradený poplatok za dotknutú Aktivitu v plnej výške.

ČASŤ F / SPOLOČNÉ USTANOVENIA

F.1. Vzťahy medzi Kupujúcim (fyzickou osobou), alebo Spotrebiteľom, (alebo Účastníkom) na jednej strane a Predávajúcim na druhej strane sa spravujú týmito VOP, ktoré sú právne záväznou dohodou medzi Kupujúcim, alebo Spotrebiteľom, (alebo Účastníkom) a medzi Predávajúcim. Vzťahy medzi Kupujúcim (fyzickou osobou), alebo Spotrebiteľom, (alebo Účastníkom) na jednej strane a Predávajúcim na druhej strane sa spravujú najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Vzťahy medzi Kupujúcim (fyzickou osobou – podnikateľom), alebo Kupujúcim (právnickou osobou) na jednej strane a Predávajúcim na druhej strane sa spravujú zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších právnych predpisov. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností, Kupujúci, alebo Spotrebiteľ, (alebo Účastník) vyhlasujú, že sa ich vzájomné vzťahy budú spravovať právnym poriadkom platným a účinným na území Slovenskej republiky.

ČASŤ G / REKLAMAČNÝ PORIADOK

1. Na činnosť Akadémie sa vzťahujú všetky príslušné právne predpisy platné a účinné na území Slovenskej republiky, pričom relevantným orgánom dozoru je najmä Slovenská obchodná inšpekcia ako vecne príslušný orgán štátnej kontroly vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa s celoslovenskou pôsobnosťou.

Adresa dozorného orgánu:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A,

827 99 Bratislava

2. Predávajúci zodpovedá za vzniknuté vady v zmysle príslušných právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky. Záujemca, Kupujúci, alebo Účastník je oprávnený zasielať prípadné reklamácie, sťažnosti , alebo podnety na verejne dostupnú e-mailovú adresu: blondliba@gmail.com. Po doručení reklamácie, sťažnosti, alebo podnetu na e-mailovú adresu špecifikovanú v predchádzajúcej vete tohto článku zašle Predávajúci odosielateľovi e – mail potvrdzujúci doručenie e-mailu obsahujúceho reklamáciu, sťažnosť, alebo podnet. Predávajúci vybaví reklamáciu, sťažnosť, alebo podnet bezodkladne, najneskôr však v lehote tridsať kalendárnych dní odo dňa ich doručenia dotknutej reklamácie, sťažnosti, alebo podnetu. Pri vybavovaní reklamácie, sťažnosti, alebo podnetu postupuje Predávajúci v zmysle príslušných právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky.

3. V prípade, ak Záujemca, Kupujúci, alebo Účastník nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu, sťažnosť, alebo podnet, alebo ak sa Záujemca, Kupujúci, alebo Účastník dôvodne domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, je oprávnený preukázateľne požiadať Predávajúceho o nápravu. Ak Predávajúci na žiadosť o nápravu (v zmysle predchádzajúcej vety tohto článku) odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do tridsať kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného odoslania, dotknutý Záujemca, Kupujúci, alebo Účastník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Príslušným subjektom, oprávneným na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov medzi Záujemcom, Kupujúcim, alebo Účastníkom a Predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk).

Každý Záujemca, Kupujúci, alebo Účastník má právo voľby, ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov v konkrétnom prípade požiada o alternatívne riešenie konkrétneho sporu. Každý Spotrebiteľ je oprávnený na podanie návrhu na alternatívne riešenie konkrétneho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie- spotrebitelskych-sporov.soi .

Reklamačný poriadok nájdete tu <<

Stiahnuť formulár na odstúpenie od zmluvy >

ČASŤ H / OCHRANA PRÁV DUŠEVNÉHO VLASTNÍCTVA

1. Predávajúci je vlastníkom, alebo riadne zazmluvneným držiteľom (užívateľom) všetkých materiálov (dokumentov a podkladov, a to bez ohľadu na ich podobu či formu), ktoré Predávajúci používa a prezentuje na Aktivite.

Predávajúci je oprávneným držiteľom všetkých príslušných práv, ktoré ju oprávňujú k použitiu materiálov (dokumentov a podkladov, a to bez ohľadu na ich podobu či formu), ktoré Predávajúci používa a prezentuje na Aktivite.

Akékoľvek použitie materiálov zo strany tretích osôb na komerčné použitie (dokumentov a podkladov, a to bez ohľadu na ich podobu či formu), ktoré Predávajúci používa a prezentuje na Aktivite je, bez predchádzajúceho výslovného písomného súhlasu Predávajúceho, zakázané a predstavuje neoprávnený zásah do zákonom chránených práv

V [………..] dňa [………..]